moj jedalny listok

Nia Ahojte,

rada by som sa spytala ci je moj jedalny listok spravny. Nevidela som ziadne talubky, ale urcite si ich pozriem. Najprv sa chcem spytat na jedalnicek.
Kazde rano mam chlieb s maslom a dzemom.Toto nie je vhodné pre chudnúcich. Pokiaľ máš rada sladkú chuť na raňajky, úplne ideálny je biely yogurt (najlepšie 3% tuku, zott je skvelý) do neho trochu vločiek a jabĺčok, príp. oriešky. s;) s;) Chuti mi to, poobede si davam ryzu alebo cestoviny so zeleninou a syrom a masom (ryby,kura), Fajn. Cestoviny najlepšie grahamové alebo celozrnné. Ja obľubujem špaldové, či žitné. Syr do 30% t.v.s, mäsko je dobre a kľudne pridaj čajovú lyžičku olivového oleja. Chválim, že tam máš zeleninku! na veceru mam vacsinou misku jogurtu a ovsenych vlociek. Toto by som pokojne dala ako olovrant, na večeru niečo ľahké, bielkovinové. Ak si dlhšie hore večere môžeš mať aj dve. Medzi vsetkymi tymito jedlami jem jablka ci banany, ci nejake ovocie, Výborne! Ovocie ale skús presunúť doobeda. Na desiatu. Banány len občas, majú veľa cukru. Jablká su O.K., mandarinky, pomaranče, čo ti chutí. pijem priblizne dva litre vody na den,niekedy viac + zeleny caj. To je chválihodné. Nemam velmi pestru stravu, co by som rada zmenila, lenze ja nie som na SR, pracujem v Anglicku ako au-pair cize, zjem len to co aj oni maju (maju toho dost,mozno moja lenivost si pripravit nieco pestrejsie). Mam si zmenit jedalny listok,alebo len nieco vymenit, alebo? Je spravne, ze jem na veceru jogurt s vlockami? Na pohľad to nevyzerá zle, chcelo by to len jemne doladiť. Z každého jedla sa dá spraviť zdravšia varianta, ak teda nemáš možnosť si urobiť vlastné a nakúpiť. A teraz šup do čítania "zelených" článkov. Určite to zvládneš, obdivujem Ťa, pri tejto práci, že si sa na to odhodlala. sthumb1 sthumb1
sxhamx sxhamx

carpediemka Ahoj misha, pokusim sa ti poradit v par zakladnych veciach, dolezite je precitat si clanky o chudnuti v zelenom policku alebo je to vsetko pekne popisane aj v knihe M.V., ktora je k dispozicii na precitanie na tejto stranke sthumb2 sthumb2
Skus si tiez vypocitat presne BMi, aby si vedela, v akej intenzite a pri akom prijme by bolo vhodne chudnut- pomer B/t/s by mal byt 100/50/150 g denne, denny prijem nie menej ako 6000kj.
Treba jest 5 az 6 krat za den kazde tri hodky, dodrziavat pitny rezim 3 a viac vody alebo nesladeneho caju denne, s ovocim to neprehanat, odporuca sa 1ks denne, najlepsie doobeda a dat si ho s bielkovinou – napr. biely jogurt.
Skus si par dni presne napisat co si jedla a v akom case, napisat to sem a forumaci ti urcite radi poradia.
Zelam vela uspechov sthumb3 sthumb3

misha2507 Ahojte,

rada by som sa spytala ci je moj jedalny listok spravny. Nevidela som ziadne talubky, ale urcite si ich pozriem. Najprv sa chcem spytat na jedalnicek.
Kazde rano mam chlieb s maslom a dzemom. Chuti mi to, poobede si davam ryzu alebo cestoviny so zeleninou a syrom a masom (ryby,kura), na veceru mam vacsinou misku jogurtu a ovsenych vlociek. Medzi vsetkymi tymito jedlami jem jablka ci banany, ci nejake ovocie, pijem priblizne dva litre vody na den,niekedy viac + zeleny caj. Nemam velmi pestru stravu, co by som rada zmenila, lenze ja nie som na SR, pracujem v Anglicku ako au-pair cize, zjem len to co aj oni maju (maju toho dost,mozno moja lenivost si pripravit nieco pestrejsie). Mam si zmenit jedalny listok,alebo len nieco vymenit, alebo? Je spravne, ze jem na veceru jogurt s vlockami?
sxhamx sxhamx

Kniha: Ako som schudol 35 kíl
Kniha: Ako dosiahnuť úspech
Kniha: Sebavedomie do vrecka

hore na stránku

tento web prevádzkuje © miro veselý

TOPlist