Porada od niekoho kto sa vyzná?

Kiarra11 Na raňajky tam bolo plátok syra a plátok šunky. Vieš, neobľubujem mäso a výrobky z neho, takže s tou šunkou sa premáham. Aké pomalé sacharidy mám k tej desiate prihodiť? Keď mne sa nezdá že by som jedla málo, ale keď si dám trošku viac zas si budem pripadať že som zjedla moc, bojím sa totiž toho že ak budem jesť viac budem o dosť pomalšie chudnúť a to nechcem, ale jojo efekt tiež nieje nič moc a včera som si to večer prerátavala na Kj a bolo to asi 5200kj. V BMI mi vyšlo 8155 kJ, zložených z 90 gramov bielkovín, 245 gramov sacharidov a 66 gramov tukov. Podľa mňa je 8000 dosť veľa, na to aby som niečo schudla, keďže toľko určite nespálim aby som za týždeň to kilo schudla. Moje doterajšie stravovanie bolo také že som mala raňajky nejaké, potom v škole niečo malé a až doma o 16:30 veľký obed, po obede ešte chuť na niečo, tak aj nejaká tá maškrta a potom aj večera a zvyčajne dačo aj po večeri. Myslím že to bolo dosť rozhádzané ale určite som nezjedla viac ako 9000kj a aj tak som len priberala. Nevieš mi poradiť ako to mám urobiť? Ja som v tomto úplne bezradná.

tini 2 tousty (2 trojuholníčky – 2 plátky) z grahamového sendviča
so 30% tvrdým syrom a kuracou šunkou + 10 cherry paradajok
– super, kolko bolo syra a sunky?

Desiata –
Pol jablka, 10 sušených marhúľ
- toto je malo na desiatu, treba pridat bielkovinky a dake pomale sachace

Obed –
Grahamové špagety (90g v sur. stave), 3 polievkové lyžice morca-delly, 10 cherry paradajok
- to je vela 90g surovych, na porciu staci 70g. morca dellu by som tiez vynechala, je tam kdeco aj vela tuku. Radsej si prihod tuniaka napriklad, tak 100g.

Olovrant –
Pol vajíčka, mrkva
- toto je malicko, toho vajicka viac, aj daky pomaly sachac by bodol

Večera –
1 plátok celozrnného chleba, maslo (veľmi málo), plátok kuracej šunky, jedno vajíčko, šalátová uhorka
- tu mas tiez malo bielkovin, sunky by bolo treba viac, aj 50g

Popri tom vypijem asi 3 litre vody denne a cvičím každý deň 20 minút aerobik alebo 20 minút beh
cez školský deň prejdem do školy 3 km ráno a 3 km nazad poobede – 3km/30min

Pohyb vyzera bat OK. Avsak dost zakladna chyba je, ze papas malo, pri tom pohybe to moze mat opacny efekt, ako chces, a sice spomalenie metabolizmu. A telo bude nedostatok jedla pocitovat, moze sa to prejavit chutou na sladke, zravkami, unavou. Skus si preratat, nahadzat do kalkulacky, kolko vlastne za den zjes, podla mna tento prijem od oka si myslim ze vyjde mozno tak na minimalny bazal. to je malo. Aj kvoli chudnutiu, aj kvoli udrziavacke, aj kvoli vyzive, si este mladucka. Kolko ti ukazala kalkulacka BMI, ze mas jest pri chudnuti? Doteraz si ako jedavala?

Kiarra11 Ahojte, už asi 3 týždne sa snažím nepchať do seba toľko ako pred tým, posledný týždeň to už dodržiavam priam ukážkovo – pred tým som si z času na čas dala niečo sladké, alebo priveľké porcie neraz i tesne pred spaním. Momentálne vážim podľa domácej váhy 76kg a meriam 172cm, na začiatku chudnutia pred 2 týždňami som už schudla 2 kilá.
Môj momentálny jedálničke vyzerá približne takto – dnes:
Raňajky –
2 tousty (2 trojuholníčky – 2 plátky) z grahamového sendviča
so 30% tvrdým syrom a kuracou šunkou + 10 cherry paradajok

Desiata –
Pol jablka, 10 sušených marhúľ

Obed –
Grahamové špagety (90g v sur. stave), 3 polievkové lyžice morca-delly, 10 cherry paradajok

Olovrant –
Pol vajíčka, mrkva

Večera –
1 plátok celozrnného chleba, maslo (veľmi málo), plátok kuracej šunky, jedno vajíčko, šalátová uhorka

Popri tom vypijem asi 3 litre vody denne a cvičím každý deň 20 minút aerobik alebo 20 minút beh
cez školský deň prejdem do školy 3 km ráno a 3 km nazad poobede – 3km/30min

Mohli by ste mi poradiť čo by sa dalo zlepšiť alebo zmeniť?
Veľmi pekne Vám vopred ďakujem za všetky Vaše rady.