Poradia skuseni?

Daduss Paulínka, aj mne sa stáva, že vstanem neskoro a to sa nedokážem donútiť prvú hodinu zjesť tuhú stravu, lebo by odišla kade prišla. Preto si dávkujem papanie každé 2-2,5 hodiny, len za obedom maskovým dodržím 3 hodinový odstup aj to nie vždy.
Keďže večer nejdem spať pred 23ou hod., posledné jedlo si kludne dám o 20.30 hod.
Čo sa týka malého že piští keď ťa vidí jesť, tak jedzte naraz. Priprav jedlo sebe i jemu a jedzte v tom istom čase. Veď 8 mesačné dieťatko tiež musí papať aspoň 6x denne. Alebo sa mýlim? Veď on papá aj iné veci ako mamičkovské mliečko, nie?
Ja si tiež myslím, že aj keď máš času veľmi málo, mala by si si veci skúsiť zorganizovať tak, aby si vážila a počítala aspoň týždeň a videla by si kde robíš chybu. Hlavne si daj do kalkulačky aký máš mať príjem aby si za žiadnu cenu nešla pod tie hodnoty.
Veľa úspechov.

rozalka Pulínka, hoď do kalkulačky, chlieb, rožky a uvidíš koľko Ti to vyhodí. Ja keď som to urobila, prešla ma chuť na chlieb a pečivo.Dám si, ale obmedzene, odvážim. strucx strucx papa

Paulína Dievcata, velmi pekne vam dakujem za rady s:-) s:-) …skusim to este nejako a uvidim, co zaberie. Pre mna je najhorsie jest 5-6x denne, kedze ako som spominala najviac za den som jedla 3x a mozno aj to prehanam. Co sa tyka ytch 16 kg, co mam uz dole, tak tych 8 kg, to bol malinky (so vsetkym, co k tomu patri samozrejme s:-) s:-) ) a rest zrejme voda, lebo som strasne puchla a este aj prenasala dva tyzdne, to vsetko cele leto.
Najhorsie je, ze vzdy rano zacnem ukazkovo a do vecera to pokazim, lebo uz neham kolo maleho a tak. Jest pred nmim nemozem, lebo potom pisti, ze chce aj on a je uplne jedno, ci prave papal s:-) s:-)
Mozno to chce len cas. Aby som nezabudla, ja ked som schudla, tak to bolo vzdy len sportom, uprava stravy vobec nebola nutna. Lenze teraz to nejak nejde, preto sa snazim upravit tu stravu, lebo tak ci tak, strava je vraj zaklad a tvori vacsiu cast uspechu pri chudnuti.
Inak, este som sa chcela spytat, nakolko nie som moc na chlieb a pecivo, ze ked som ho teraz zacala papat, ci z neho naopak nemozem pribrat??? Este raz dakujem za rady s:-) s:-)

tini Paulinka, mne sa zda byt tiez ten jedalnicek fajn, akurat na to, ze je to prijem pri kojeni, tak sa mi zda, ze to je pomerne malo. Nemyslim, ze by kojenie malo branit chudnutiu, hoci suvisi nejak aj s hormonami, takze ktovie, v kazdom pripade pri kojeni skor neni dobre chudnut prirychlo. skor si myslim, ze sa moze chudnut tazsie kvoli nedostatku spanku a celkovej "vystavenosti" cloveka, ze je castokrat aj v strese atd. Ja by som v tvojom pripade skor na strave pridala, moze to aj pomoct, ze telo prestane setrit, teraz podla mna ide s energiou na doraz. Pri chudnuti by dokonca vraj malo byt asi o 2000KJ viac ako normalne na den.. Jasne, zo zdravej stravy. Dokonca by som mozno ani z tej vecere nevynechavala sachace. inak si uz aj tak pekne schudladoteraz.. Drz sa, neboj, pojde to.

apolenka Paulína: mne sa ten jedálniček nezdá zlý. Ale na ráno by som určite pridala – vločky na 70 g, k tomu ovocie, jogurt a nejaké semiačka. Mäso ak vážiť už hotové, tak ho vynásob 1,3 a dostaneš množstvo surového, čo sa zadáva do kalkulačky. Myslím, že by si mala skúsiť počítať a vážiť jedlo nejaký aspoň týždeň. Pri kojení musíš totiž jesť viac ako obvykle. Možno problém bude v tom, že práve ješ málo a telo šetri preto, aby si mala hodnotné mliečko a zároveň boli aj pre teba zachované živiny koľko potrebuješ. Skús si to odsledovať.

Paulína Ahojte vsetci.
Rozhodla som sa zaregistrovat aj ked mam tuto stranku uz "pobehanu". Napriek tomu si vsak myslim, ze robim nieco zle v stravovani a potrebovala by som trocha usmernit.
Co sa tyka mojej postavy, meriam 165 cm, nikdy som nebola tucna. Moja vaha byvala medzi 52-54 kg. Ked som vsak nastupila do prace pred 4 rokmi, behom 2 mesiacov som nabrala 2-3 kg vdaka sedavemu zamestaniu. Teda som mavala nieco medzi 56-57 kg. Toto som si v podstate udrzala az do konca roka 2008, kedy som sa zacala pokusat prestat fajcit. Moja vaha opat isla hore na 57-59 kg. Vzdy tu bol tie cca. 2 kg rozdiel hore-dole, co si myslim, ze je aj tak jedno. No tieto kila som uz zacala na sebe riadne citit a verila som, ze je to najma kvoli antikoncepcii, ktoru som dlhsie (uz asi 3 roky) uzivala bez prestavky. Ze jednoducho moje telo zacalo zadrziavat vela vody. Rozhodla som ju vysadit na 3 mesiace, ze uvidim, aky bude vysledok a ake bolo moje zhrozenie, ked namiesto schudnutia som pribrala na 61-62 kg (do toho boli este Vianoce, tak som sa v jedeni neobmedzovala ). A najvacsie moje prekvapenie bolo, ze som do toho vsetkeho otehotnela ….aaaa pribrala dohromady na 80-82 kg!!! Nakolko sa mi narodilo dost velke dieta, hned po porode som mala 8 kg dole a 3 tyzdne po porode uz 16 kg dole. Kojenie a vsetko kolo toho ma naozaj zamestnavalo natolko, ze som sa nemala kedy ani najest. Teraz mam 64-65 kg a uz dlhsie sa snazim ist na 55-56 kg, ale stale sa mi nedari. Moj syn bude mat uz 8 mesiacov, takze na "nedavny" porod sa nemozem uz vyhovarat. Stale kojim, tak ma napadlo, ze ci to nebude aj tym, ze moja vaha nie a nie klesnut sxbpx sxbpx . Nemate s tym niekto skusenosti? Viem, ze niektore zeny pocas kojenia schudnu, ine naopak az ked kojit prestanu.
Aby som bola naozaj uprimna, milujem sladkosti a nikdy som s ich dennodennou konzumaciou nemala problem, co sa prirastku na vahe tyka. ALE, asi to bude naozaj aj vekom, lebo kolo maleho sa naozaj nabeham, domacnost, prechadzky a pod. Nesedim na zadku a kila stoja . Uvedomila som si teda, ze moze byt problem v jedalnicku. Nie som zvyknuta jest vela, niekedy mi staci aj jedno jedlo za den – viem, je to hlupost. Teraz sa stravujem max. 5x denne, aj to mi niekedy nevychadza, lebo dost neskoro vstavam. A keby som mala jest 6x denne kazde 3 hodky, tak by som asi jedla do polnoci.
Moje ranajky: 30-40 g ovsenych vlociek, jogurt zvacsa biely al. ovocny (max. 600 KJ/100 g), ked nie jogurt, tak 2 dcl mlieka s tym istym mnozstvom vlociek a 1 jablko (cca. 100 g)
Desiata: chlieb (70 g), margarin Perla,ci Rama (minimum) + nejaka zeleninka (najcastejsie rajciny, redkovka, salat) + hydinova sunka al. syr
Obed: tu mam vzdy problem, lebo neviem, ako to mam odvazit ale maso hydinove, al. niekedy bravcove (cca. 100-120 g pecene, ci varene) + minimum zemiakov al. ryze, niekedy len zelenina (kopec)
Olovrant: zas chlebik, podobne ako olovrant, al. polievka napr. dnes zeleninova
Vecera: nejaky syr so zeleninkou, al. cottage…

Myslite, ze je to spravne??? Mozete mi prosim poradit, kde robim chybu??? Nemam dost casu na to, aby som 100%-ne sledovala vahovu a vyzivovu hodnotu potravin, ale rada by som sla s kilami dole. A aby som nezabudla, snazim sa nejest vobec sladkosti a musim sa priznat, ze sice jem viac ako obycajne, citim sa dost malatna a vycerpana, takze mi je jasne, ze robim niekde chybu. Tekutin pijem min. 2 pohare za 3 hodiny. A doobeda este Nescu s mliekom. Ziadny napoj nesladim, ani kavu.

Ak si niekto najdete cas si precitat moj prispevok a poradite, budem vam naozaj vdacna.