Kým neschudnem, nie som zdravá….

jesal Dakujem za podporu. Rada by som sa s vami podelila o to ake menu som si vytvorila na najbližšie dva dni: Dnes- tak raňajkovala som asi o pol siedmej a to asi 40g krupice+10g medu,
moja desiata: pol jedenástej… asi 50g chleba,(musím sa priznať) neodolala som čerstvej bryndzi, s ktorej som zjedla asi 70g,
môj obed: o štvrť na 2…..ryžový nákyp: ryža70g, kompót broskyňový 50g, mlieko asi 2dcl
plán: môj olovrant: cca o 16:00: mandarinka 75g
cvičenie: asi 30 min
moja večera: cca o 19:00: sójove vločky asi 30g
Zajtra:
moje raňajky: krupica+ med(tak ako dnes)
desiata: ovsené vločky20g + jogurt115g
môj obed: brav. mäso 50g(prírodne) + uhorka, šalát
môj olovrant: 2 paradajky
moja večera: cestoviny asi 40g
…. Menu mám premyslené, len musím konštatovať, že najťažšie je naozaj dodržať pitný režim…dnes som už mnoho krát zabudla a potom som to hromadne doplňovala, ale budem sa snažiť.

tini jesal, ahojki, drz sa!!!! vitaj na fore, urcite sa naucis zdravo papkat, co bude mat za nasledok nielen schudnutie, ale aj to zdravie, ono to ide ruka v ruke. Lebo to chudnutie dietami nie je zdrave ani trochu, to uz vies.. Urcite napis, ako sa Ti dariii!!!

jesal Dobrý večer, čítala som mnoho príspevkov vo fóre, aj v článkoch. Viem, nadváha resp. obezita je celoplošný problém. Trpím ňou aj ja. Presnejšie nadváhou. Išla som na to systémom rýchleho schudnutia a mnohými diétami(toto slovo tak neznášam) a čo všetko som skúsila už ani nespomínam. Teraz som si uvedomila, že problém, ktorý mám, nie je problém tak z pohľadu estetického ako som ho doteraz brala. Kým nejde o život nejde o nič. Povie si každý. Ale pri obezite a nadváhe o život ide – to nepreháňam. Stačilo mi ked som si prezrela svetove štatistiky. Môj záver: Radšej pomaly ale efektívne bez jojo-efektu, ako rýchlo a zakaždým s prihliadnutim na to, že mám vysoký cholesterol, a gény na cukrovku. V hre je moje zdarvie.