Treaba len začať

Simkka Dnes som mala:
R:
15 g tekvicové semiačka
jogurt biely light
Hruška 200 g
ovsovloky 40 g
pšen. klíčky 10 g

D:
chlebík celozrnný 30 g
šunka 30 g
kapusta biela 200 g
cmar 250 ml

O: tuniak vo vlastnej šťave 56 g
brokolica na pare 200 g
zemiaky v šupe na pare 104 g
rajčina 100 g
červená cibuľka
olivový olej lyžica

Ol: Mrkva 180 g
tvaroh odtučnený 125 g
slnečnica 10g

V(plánovaná): cottage 10% 150 g
karfiol 200 g
šalát little gem 100 g

V2: kaleráb a tvaroh 125 g

Prosím skomentujte mi to niekto.
PS: Kedy po zobudení by mali byť raňajky? Keď napr. musím ísť ráno n lačno k lekárke??

Simkka Obed som robila na lyžici oliváku kvôli tukom a k V2 prihodím ešte trochu bielej kapusty, môže byť??

Simkka Ahojte volám sa Simona, mám 22 som študentka VŠ a mám 59 kg na 170 cm. Viem nič hrozné, stále by som však chcela schudnúť cca 5 kg. Ide o to že som vždy patrila k tým ,,silnejším" deckám a za to ma v škole skoro ukrižovali, vysmievali sa mi, ubližovali mi a ja som sa rozhodla so svojou hmotnosťou – mala som vtedy 15 rokov a cez 90 kg – niečo robiť. O jedle som nič nevedela a schudla som dosť nesprávne. Odvtedy je moja váha jak na húpačke a ja by som to konečne chcela stabilizovať, naučiť sa zdravo jesť. Začala som aj pravidelne cvičiť 2x do týždňa posilňovanie na aerobicu (viem že to znie blbo ale ten aerobic je fakt viav posilňovanie než kardio) + 3x do týždňa beh 6,2 km na bež. páse (zabehnem to pri rýchlosti 9,5 km za 40 minút) A zostavila som si jedálniček, prosím o ohodnotenie čo takto môže papať, lebo jem tak už cca týždeň a zatiaľ zišlo dole kilo y pôvodných 60

R: Pšeničné klíčky 10 g
Ovsovloky 40 g
jablko 200 g (každé ovocie dávam 200 g)
jogurt miblu light 150 g
lieskovce 15 g
a k tomu medovkový čaj

D: mrkva 180 g
chlieb celozrnný 30 g
syr ementál 20 % 30 g
cmar 250 ml

O: Kuracie prsia 100 g
ryža natural 35 g
šampióny 100 g
karfiol 150 g
čínska kapusta 100 g
olivík 5 g (nevážim dávam ,,silnejšiu čajovú lyžičku to by malo byť 5 g nie??)

Ol: cottage 10 % tvs. 150 g
tekvicové semiačka 10 g
kaleráb 250 g

V: Treska 100 g
ľanový olej čaj. lyžička
paradajky cherry 100 g
ľadový šalát 200 g

V2: Tvaroh odtučnený hrudkovitý 125 g

KJ 6 830,05 kJ B128,36 g S179,64 g T43,30 g