pomoc s jedálničkom?

Nia Sisinka, v poriadku. Nič zlé som tým nemyslela.
A sacháče pokojne môžu byť aj v poslednej večery. Teda 2,5 hodinky pred spaním. Ja ich papám a schudla som a váhu držím. Čiže obmedzovať sa je zbytočné. Pokojne. Veľmi záleží od celkového príjmu za deň a od toho, čo sme zjedli.

Sisinka Nia: Ja som to myslela asi v tom zmysle že je lepšie si dať olovrant a k nemu 30 g -40 g pečivo a k večeri tiež 30 g pečivo. Ako dať pečivo len do jedného a 50 g. Inak ešte k tej večeri, neviem či tam je najvhodnejšie pečivo ak to berieme z pohľadu že večera je 2 – 2,5 hod. pred spaním tam by som už nedávala sacharidy. Ak však je večera tresnem 17 – 18 00 a po nej ešte druhá večera tak potom sú sacháče zrejme ok. Ja som písala že aby si tie moje poznámky nebrala až tak moc k srdcu nie som ešte až taký veľký odborník že čoskoro dojde voľakto skúsenejší. Tie vety k sacharidom na večeru sa týkali sacháčov na večeru všeobecne a nie neiriných večerí.

Nia Moj dnešný jedálniček je katastrofa! Mám paniku z toho čo som dnes zjedla:
R- puding
O-4palacinky kakaové
V- paprika
Nedrzim uz sice dietu lebo som padla na vytuzenu vahu 48kg ale mam strach ze to pride spät vsetky tie kg kvoli dnesnemu dnu! Da sa to pribrat z jedneho takehoto hrozneho obeda??prosim o odpoved lebo sa zblaznim vdaka!

A koľko máš rokov, a akú máš výšku? 48 kíl je veľmi málo. Tu sa žiadne diéty nedržia. Teraz si poplašená, pretože naraz veľa ješ a sladké. Lenže to je z toho, že telu sa dlho nedostávalo dostatok potravy a tak si to teraz potrebuje vynahradiť a máš akýsi "absťák". Volá sa to nárazové prejedanie. Je to dôsledkom diét a hladovky.
Vyzerá to tak, že si urobila niekde chybu. Ak ich nebolo viac. Napíš niečo o sebe, čo a koľko si jedla predtým. Pretože z takéhoto príspevku sa dá ťažko poradiť.

Nia ďakujem budem sa snažiť a popridávam tam, kde treba.. len sa trošku obávam, či teraz nepriberiem z toho :X keďže už asi mesiac jem takto málo

activiu teda vyradím a z bielych jogurtov nemáš nejaký na odporučenie? doteraz som totižto jedla tiež activie alebo Zott…

Ďakujem ešte raz

Nie, nepriberieš. Hlavne sa neobávaj. Je to úplne v poriadku, ak teraz pridáš. Je to stále lepšie ako vôbec alebo neskôr. Takýto maličký posun ti nemôže spôsobiť pribratie. Stále budeš mať nízky príjem. Čiže žiaden strach.
A čo sa jogurtov týka, tak odporučujem Coop Jednota, taký biely. Keď sa pozrieš má myslím 3,2% tuku, či tak nejako. A predávajú aj vanilkový a jahodový. Teba ale bude zaujímať len ten biely. Je krásne krémový a ja už kupujem iba ten. Váži 145g.
A potom, ak nezoženieš tak Rajo Biely Klasik. Ten je super takisto. A Zott je tiež v pohode. Acitivie sú na nič aj keď sa tvária svetovo.
Držim palce!

Fashionistka Moj dnešný jedálniček je katastrofa! Mám paniku z toho čo som dnes zjedla:
R- puding
O-4palacinky kakaové
V- paprika
Nedrzim uz sice dietu lebo som padla na vytuzenu vahu 48kg ale mam strach ze to pride spät vsetky tie kg kvoli dnesnemu dnu! Da sa to pribrat z jedneho takehoto hrozneho obeda??prosim o odpoved lebo sa zblaznim vdaka!

neira ďakujem budem sa snažiť a popridávam tam, kde treba.. len sa trošku obávam, či teraz nepriberiem z toho :X keďže už asi mesiac jem takto málo

activiu teda vyradím a z bielych jogurtov nemáš nejaký na odporučenie? doteraz som totižto jedla tiež activie alebo Zott…

Ďakujem ešte raz

Nia Niet začo.
A dovolila som si omrknúť aj bližšie ten tvoj jedálniček.

počas pracovných dní
Raňajky: biely jogurt, malá lyžička tvarohu, ovsené vločky 20 g, poprípade trošku ovocia
20g? Veľmi maličko. Na raňajky 50g úplne v pohodičke.
Desiata: celozrnný chlieb 40 g, trochu tvarohu na potretie, šunka kuracia, zelenina
Chlebík 50-60g. Doobeda nám spaluje viac. Inak výborne.
Obed: kuracie mäso s cuketou (je tam aj trochu kečupu), zemiaky, nejaký šalátik zeleninový, alebo paradajka
Šalatík aj paradajka. V pohode oboje. Inak super.
Olovrant: biely jogurt, trošku vločiek, pšeničné klíčky tak 1-2 čl
Čo je to trošku? Dúfam, že nie menej ako tých raňajších 30g, ako doteraz. To je ozaj málo. Aspoň 40g aj na olovrant.
Večera: polka väčšieho cereálneho rožku (taký ten z Lidlu), sójová pažítková pomazánka Alfa Bio, zelenina
Pomazánky sú napchané bohviečím. Keď máš na nejakú chuť, tak si sprav domácu. Je to určite lepšie, zdravšie aj chutnejšie. Aj tu na stránke sú recepty. Zadaj si vo vyhľadávači slovko "pomazánka" a nájdeš určite kopu príspevkov.

na pitie voda, poprípade čaj

cez víkend
Raňajky: activia čučoriedková, 20 g ovsených vločiek
Activia je jogurt výživovo na nič. Vymeň za biely a ak sa ti zdá málo chutí, tak si urob vlastné musli. Skombinuj ovsené vločky, ražné vločky, oriešky (kešu, lieskovce, mandle), poprípade nejaké semienka (sézam, ľan, slnečnica, tekvica) a sušené hrozienka. Je to bomba! A 20g veď to je úbohé. To je na hladovku. Daj si pokojne 50g.
Desiata: X (nevstávam tak skoro)
O to viac by si mala spapať v jednotlivých porciách. Aby si krásne vyrovnala príjem. Tak sa toho neboj.
Obed: losos na pare tak 90 g, zemiaky na pare (neviem koľko ale možno 70 g), fazuľkové lusky na pare, zeleninový šalát
Supriš!
Olovrant: jogurtové mlieko, trošku pšeničných klíčkov, poprípade zelenina
Fajn.
Večera: tzatziky (biely jogurt, uhorka, korenie, cesnak), nejaké to pečivo, paradajka
Výborne.
na pitie znovu len voda, alebo ten nesladený čaj

Dúfam, že som pomohla. Skutočne nemáš dôvod hladovať. Skús pridať. Neboj sa. Ono to pôjde aj tak a dokonca rýchlejšie. Nechceš sa predsa trápiť s poslednými "sedákmi" na brušku. s:-))) s:-)))

neira tak dobre, nechám potom to pečivo ďakujem za radu

Nia Neira, nie, nie, neuberaj!
30g je príšerne málo. Pokojne si daj 50 aj viac. Pokiaľ je tá žemlička alebo pečivo celozrnné, tak v tom nevidím problém. A knackebrot je tiež super vecička.
Nesmieš si teraz tak odopierať, pretože potom tie posledné kilečká nepôjdu dole. Zasekneš sa, pretože telo začalo chudnúť na nízkom príjme. Mne sa dokonca zdá, že ješ veľmi málo.
Pridaj si. Neboj sa, nepriberieš. Sleduj si váhu, pri akom príjme ešte chudneš. Pokojne sa dá chudnúť aj pri 7000 kJ za deň. Si mladučká, tvoje telo to spáli.
A ty Sisinka, jej neraď blbosti! Toto nie je diéta! Hádam si nebude 50g žemľu ešte deliť.

neira ou tak to som prešvihla potom uberiem teda..

Sisinka pečiva večer a poobede nie viac než tých 30 g a ak je jogurt. mlieko acidofilné tak potom ok

neira ďakujem za rady vločky zvýšim aj tvarohu pridám

tým jogurtovým mliekom som myslela acidofilné len akosi vždy poviem jogurtové

pečivo okolo 50 g na večeru vždy , niekedy možno viac, keď si dám slnečnicovú žemľu, neviem teraz, koľko váži.. ale nemávam ju často, takže by to snáď mohlo byť fajn

Sisinka Ahoj kým niekto príde tak možno moje poznámky:
- na raňajky v oboch prípadoch by som zdvojnásobila vločky tých 40 g je fajn porcia:
- desiata je ok možno toho tvarohu viacej, na potretie môže byť koľko sotva 10 g? to sa mi zdá málo
- obedy sa mi zdajú OK v oboch prípadoch
- olovranty sa mi zdajú tiež ok i keď neviem čo je to jogurtové mlieko
- večere sa mi zdajú tiež ok i keď neviem to pečivo koľko to robí na množstvo vieš je večer….

Tieto moje pripomienky neber doslova tiež sa ešte len učím skôr to ber ako také dodatky. Nech sa darí aj naďalej k 5 kg ti sxclapx sxclapx

neira znova som začala chudnúť a som veľmi rada ako mi to vychádza už som schudla okolo 5 kíl
len by ma zaujímalo, či jem dobre… či tam nie je nejaká chyba, ktorá sa dá odstrániť

mám dva ukážky jedálničkov, cez pracovné dni keď som v škole a cez víkend

počas pracovných dní
Raňajky: biely jogurt, malá lyžička tvarohu, ovsené vločky 20 g, poprípade trošku ovocia
Desiata: celozrnný chlieb 40 g, trochu tvarohu na potretie, šunka kuracia, zelenina
Obed: kuracie mäso s cuketou (je tam aj trochu kečupu), zemiaky, nejaký šalátik zeleninový, alebo paradajka
Olovrant: biely jogurt, trošku vločiek, pšeničné klíčky tak 1-2 čl
Večera: polka väčšieho cereálneho rožku (taký ten z Lidlu), sójová pažítková pomazánka Alfa Bio, zelenina

na pitie voda, poprípade čaj

cez víkend
Raňajky: activia čučoriedková, 20 g ovsených vločiek
Desiata: X (nevstávam tak skoro)
Obed: losos na pare tak 90 g, zemiaky na pare (neviem koľko ale možno 70 g), fazuľkové lusky na pare, zeleninový šalát
Olovrant: jogurtové mlieko, trošku pšeničných klíčkov, poprípade zelenina
Večera: tzatziky (biely jogurt, uhorka, korenie, cesnak), nejaké to pečivo, paradajka

na pitie znovu len voda, alebo ten nesladený čaj

cvičenie mám tak 2-3 krát do týždňa, zumbu, doma rotoped, a niekedy posilovanie… teraz som z toho ale vypadla, lebo som doma s chorobou.. ale keď doberiem lieky, nabehnem na to znova

ďakujem vám za prípadné rady