Potrebujem pomoct-súrne

cicuskaDv Máš pravdu o tom geneticky danom type postavy,bohužial jedna strana rodiny sú až extrémne štíhly ľudia a tá druhá sú ľudia so širšími bokmi-bohužiaľ k nim ja patrím,s tým už nič nenarobím.Čo sa týka cvičenia venujem sa mu skoro každý deň,niekedy aj každý(myslím len pracovné dni,víkendy sa vacsinou venujem dlhším prechádzkam so psom),snažím sa cvičenia striedat jeden deň aerobik+posilňovanie,inokedy p-class alebo zumba,ale naozaj,len ke%d mi to vyjde,ale inak 3x do týždna s tým nemám problém.Čo sa týka jedálnička,tak na raňajky-celozrnné pečivo,Flora light,šunka,rajčina, desiata-1 ks ovocia, obed-ako kedy niekedy maso kur.+zemiaky alebo cestoviny so zeleninou a krab. tyčinkami-podla chuti, olovrant-nízkotučný jogurt, večera-nakájana uhorka,rajčina,šunka a cottage cheese,celozrnne pečivo.Vypijem okolo 2,5 l tekutín.

Vlčica Geneticky daný "typ postavy" som mala na mysli. Na štíhlom človeku ten tuk naozaj nie je vidno, ak by rokmi trochu pribral, je geneticky dané, kde sa bude najviac ukladať/kde bude viditelnejší (typ postavy napr. hruška, jablko).
Koľko x do týždňa máš aerobik? A naozaj by bolo vhodné, keby si napísala svoj jedálníček. Napr. to ovocko je dosť bohaté na sacharidy, preto sa odporúča pri chudnutí len v malom množstve, cca do 300g za deň a v dvoch dávkach, napr. na raňajky a po cvičení.
A bez ohľadu na to, či človek chudne alebo nie, je dôležité jesť 5x denne menšie vyvážené porcie a piť dostatok tekutín; cca 3l (v lete a pri aktívnom pohybe aj viac).

tini ahojki cicuska, napis, aky mas jedalnicek. ono lokalne sa neda chudnut, iba celkove. ak vaha stoji, mozno si telo potrebuje oddychnut, alebo treba trocha posilnit metabolizmus. aerobny pohyb je na spalovanie tukov dobry, ale aj posilnovanie, lebo vytvara svalovu hmotu, a ta energiu spotrebuva..

cicuskaDv Výška 167, váha 58, nemyslím,ze je to geneticky dané,v rodine máme viac menej štíhlych ludí..venujem sa aerobiku,cvičím s Hankou Kynychovou,chodím na dlhé prechádzjky so psom a tiež sa snažím jesť veľa bielkovín,ovocia a zeleniny(viac tej zeleniny),nejem biele pečivo, mastné ani vyprážané.

Vlčica Ahoj
A koľko máš váhu a výšku? Neviem, či máš ešte nadváhu alebo je to len pár estetických kilečiek na doladenie…
Vieš, máme geneticky dané, kde sa nám ukladá najviac tuku. Ale ak cítiš ešte "pneumatiku", tak by bolo vhodné ten tuk schudnúť zníženým príjmom kalóríí = upravený jedálníček a aeróbnymi aktivitami = plávanie, korčule, bicák, aerobik…

cicuskaDv Ahojte.som tu nová a potrebujem pomoct..Pred 3 mesiacmi som sa rozhodla chudnúť. Schudla som už 6 kíl a je to vidieť aj na mojej postave.Akurát ma trápi tuk na spodnej časti chrbta,vyzerá to ako pneumatika,ktorá mám okolo celého pásu vrátane chrbta a neviem ako sa jej mam zbavit a získať pekné a pevné brucho bez tuku,snažím sa zdravo stravovať a cvičím,ale neviem,či mám pridať viac aerobneho cvičenia albo posilňovania.Prosím poraďte mi,ako sa tej pneumatiky zbavit. sxstrechx sxstrechx