Chcela by som sa pridať

anna Gong: na to, že začínaš si teóriu zvládla bravúrne, naozaj, podstatu si pomenovala úplne správne, ten výcuc je správny, jedálničky si pripravujeme deň dopredu, nie sme nikde zaregistrovaní za úhradu, papu a florastranky sú bezplatné, jedálničky si postupne budeš robiť sama keď sa naučíš poznávať energetické hodnoty potravín, ja som zverejnila svoje jedálničky v papu nájdeš ich tu na stránke ak ti to pomôže aspoň odkukať systém, ale je tu veľa rôznych typov na recepty a čo jesť, nájdeš sa vnich určite aj ty, v reštike sa dá stravovať ak si môžeš vybrať alebo skombinovať jedlo, ak to nie sú samé buchty na pare alebo pečené bravčové s knedlou , časom zistíš čo tam môžeš jesť, tak sa neboj a daj sa do toho, zvládneš to

majca Gong,
nikto nehovoril ze prilohu musis vylucit…na obed si kludne daj ja neviem morcacie prsia s trochou ryze a zeleninovy salat.riad sa tym ze sacharidy {ako ryza, chlieb, vlocky…} doobeda a poobede sa snaz proteiny, teda bielkoviny ako su syry, mliecne vyrobky {jogurty, tvaroh, mlieko}….mne sa osvedcilo na veceru tvaroh s kakaom.fajnota…zatial mam dole 11 kilo a zacina byt so mna celkom pekna baba…az na tie moje suncicky okolo bokov a brucha chi chi…neboj sa ide to ja som bola velky zrut sladkeho…aj som…ale dam si kocku cokolady a koniec

Gong Ďakujem za povzbudenie s:-) s:-) . Sčasti som si prešla túto stránku, takže pochopila som to takto, treba jesť 5-krát denne, vo veľkom množstve zeleninu. Vážiť si jedlo (to si každé jedlo odvážim na váhe) a potom si to spočítam podľa energetickej hodnoty potravín? Piť veľa tekutín až 3-4litre denne. Nesoliť, lebo soľ viaže vodu, radšej koreniť a bylinkovať. Všetko, čo zjem za deň zapisovať. Vylúčiť sladké, vysmážané a prílohy. Radšej si dať prílohu zeleninu. Zeleninu jesť vždy prvú, aby ma zasýtila. Jesť pomaly a vychutnávať. Nejesť 2-3 hod. pred spaním.
Každý ste si spravil jedálny lístok sám? Alebo vám niekto pomohol. Videla som tu zaregistrovanie sa na centrum red.váhy. Tam sa asi platí, však? No dá mi dosť zabrať to rátanie. A ako to mám v práci spraviť? V práci chodíme na obedy. S týmto problémom si mám ako poradiť. V reštike podávajú prílohy: ryža, zemiaky, hranolky. Málo zeleniny. Keď som na niečo zabudla prosím doplnte ma alebo opravte!
To som si taký výcuc z načítaného spravila.
ďakujem
Gong

Katka ahoj Gong: vítam ťa medzi nami s:-) s:-) Ja so začínala na 86kg a teraz mám 77,5kg. Patrí medzi tých neporiadnejších, ktorí si potraviny nevážia, ale snažím sa jesť zdravšie ako predtým. Aj ja sa stravujem v závodnej jedálni a viem, že to nie je vždy jednoduché. Riešim to asi tak, že si vyberám najdietnejšie jedlá – preferujem kuracie, morčacie mäso, prílohu väčšinou vynechávam a nosím si k tomu zeleninu, jem zeleninové šaláty, syry… Raňajkujem knackebroty so šunkou, troškou ramy, zeleninu, jogurty, občas pečivo celozrnné, potom desiatujem ovocie – pomaranče, kiwi, jablká… potom obed spomínaný, olovrant – ovocie, zelenina, acidko, a večera – tuniak, knackebroty, zelenina upravená na rôzne spôsoby… Viem,že to nie je ukážkové a občas aj zhreším, ale iba občas – víkendy bývajú zlomové. Čo sa týka sladkého, ja som tiež dosť na čokošku a ak môžem poradiť, tak si radšej vyberaj ako náhradu sušené ovocie, musli, zmrzku. Snažím sa to počítať, ale je to skutočne iba odhad – pozerám hodnoty potravín (KJ), ale nie som taká dôsledná ako kolegovia. ALE zase pravidelne športujem – 0-!0
2x spinning, 1x fitko, občas squasch, prechádzky so psom. Ozaj aby som nezabudla – pitný režim je veľmi dôležitý – cca 3,5l denne. Chudnem cca 0,7kg týždenne a dokiaľ to pôjde, tak to nebudem znásilňovať. Tak Ti želám pevné vôľu a veľa zdaru a nezabudni veľa čítať na tomto webe, je to základ všetkého s8-) s8-)

ivaza gong: vitaj. Neboj sa, že to nedokážeš. Dokázala si prestať fajčiť, tak máš pevnú voľu. Keď začneš pravidelne jesť zdravé veci, tak chuť na sladké bude postupne odoznievať.
Čo sa týka zostavovania jedálnička, každý si postupne nájde svoj systém. Ja využívam PAPU, niekto florastránky ale sú aj takí, ktorí žiadnu stravu nevážia a ide im to dole. Majú môj nesmierny obdiv. Ja vážim a rátam úplne všetko.
Prajem Ti veľa odhodlania a vytrvalosti.

dasenka No tak teda vitaj medzi nami Gratulujem k nefajceniu je to super ja sama uz nefajcim od mojich 25 (mam 28) takze to viem ocenit . Ak naozaj chces schudnut tak si na tej spravnej adrese, len si to tu poprecituj a pytaj sa co ti nebude jasne… ide hlavne o vodu 4 litre denne, jedlo 5 az 6 krat denne a vsetko len zdrave veci. Ja Ti sice asi nema co moc radit ale napriek tomu, ze som leniva a neporiadna v dodrziavani tychto zasad, musim povedat ze to funguje Schudla som od 26.6.2006 z 89,0 kg na dnesnych 67,6 kg a stale pokracujem. Vela zdaru do schudnutia!!!

Gong Ahojte všetci.
Hľadala som ne internete spôsob ako schudnúť, našla som veľa stránok, ale táto ma dostala! Všetci ste takí odhodlaní. Bojím sa, že ja to nedokážem. Tento rok budem mať 30 rokov, vážim 82 kg a meriam 166 cm. Čo je dosť a rozhodla som sa preto niečo spraviť! Pretože vždy som si hovorila, to nič nie je to zhodím ľahko. Ano iste, teraz sa musím na sebe zasmiať, pretoze vaha pomaly ale isto stupa. Takze som si povedala, ze bude klesat.
Môj prvý krok: Prestala som fajcit. Od decembra minulého roka nefajčím. A držím sa, som na seba pyšná, pretože okolo mna su samí fajčiari. Cítim sa velmi dobre!
Mojím druhým krokom bolo, že som zacala chodit na brusne tance. A teraz som si predsavzala, že zhodim tie nadbytočné kilá, z ktorých som depresívna a nervozna.
Chcela by som sa spýtať, či je lepšie si sama zostaviť program, alebo sa mam radšej zaregistrovat. A ako to jedenie riešite v práci? My chodime na obedy. A tam nemam moznost kontrolovat (pocitat) kolko zjem. Preto mam z toho obavy. Mojou velkou slabostou je sladke.
Ďakujem
Gong