Co robim zle?

bublifuk :) Ahoj, ja sice nie som odbornik, ale baby ti to tu urcite este okomentuju, ja len skusim
Jedalnicek> Dakujem velmi pekne za odpoved. Vazim si to @->-8.30 ranajky: vločky 50g, jablko 100g , med cca.5g, jogurt biely 100g….jogurtu by asi bolo treba pridat, aj 150g Dakujem, skusim [/b]
10.00 – sojove rezy…to myslis sojove rezy…ako tu sladkost? uplne nevhodne, vysokoenergeticke, vela cukru – ano, viem ze je to nevhodne. nejem to zas kazdy den11.30- obed: zemiaky 100g, maso 100g, paradajka 50g, olej (asi)2g..ake maso? – maso sa snazim jest hlavne kuracie a niekedy na veceru ryby.14.30 – muslli 40g, jogurt 50g…musli ake? kupovane? nevhodne, prilis vela pridaneho cukru, radsej vlocky, malo bielkovin Dakujem za vyjadrenie. Samozrejme, ze uz milionkrat tu ludia pisu, ze musli radsej nie. len sa mi zda, ze ked mam vo fitku vydrzat,tak potrebujem vela energie (presnejsie cvicim tae-bo). Ale asi to nejako zmenim-o 17.00 cvicim, takze jedlo sa posuva…a po cviceni si davas ovocie? a neskor bielkovinu? – po fitku jem az veceru o 19.00.19.00 – rožok 70g, syr eidam 10g (alebo cottage cheese 60g), paradajka …70g rozok je uz podla mna vela sacharidov na vecer, baby zvyknu uberat alebo vynechavat sacharidy poobede, takze radsej menej, aj bielkovin malo. Dakujem, popracujem na ubrati sacharidov21.00 – jogurt 50g/maly pohar mliekatu by sa vraj mali hutnejsie bielkoviny, nie jogurt, ale skor acidko – acidko skusim.22.00-22.30 spanok..
a este sa mi zda malo zeleniny, ale to len moj skromny nazor. – S tym suhlasim v tomto konkretnom pripade jedalnicka. Ale ine v dni sa to snazim zas kompenzovat. Takze inak jem zeleninu od vymyslu sveta kedze je pre telo potrebna A sledujes si aj pomer BST? Ak cvicis, tak mozno by bolo dobre este pridat. BST sa snazim sledovat, ale musim uznat, ze v nom mam najvacsi problem s bielkovinami, takze aj preto som vybrala ako ukazku edn kedy som sa snazila jest viac mliecnych produktov. aj ked mi je jasne, ze bielkoviny su aj v inych veciach. Este raz dakujem za vyjadrenie sa @->-

zanebudka Ahoj, ja sice nie som odbornik, ale baby ti to tu urcite este okomentuju, ja len skusim
Jedalnicek>
8.30 ranajky: vločky 50g, jablko 100g , med cca.5g, jogurt biely 100g….jogurtu by asi bolo treba pridat, aj 150g
10.00 – sojove rezy…to myslis sojove rezy…ako tu sladkost? uplne nevhodne, vysokoenergeticke, vela cukru
11.30- obed: zemiaky 100g, maso 100g, paradajka 50g, olej (asi)2g..ake maso?
14.30 – muslli 40g, jogurt 50g…musli ake? kupovane? nevhodne, prilis vela pridaneho cukru, radsej vlocky, malo bielkovin
-o 17.00 cvicim, takze jedlo sa posuva…a po cviceni si davas ovocie? a neskor bielkovinu?
19.00 – rožok 70g, syr eidam 10g (alebo cottage cheese 60g), paradajka …70g rozok je uz podla mna vela sacharidov na vecer, baby zvyknu uberat alebo vynechavat sacharidy poobede, takze radsej menej, aj bielkovin malo
21.00 – jogurt 50g/maly pohar mliekatu by sa vraj mali hutnejsie bielkoviny, nie jogurt, ale skor acidko
22.00-22.30 spanok..
a este sa mi zda malo zeleniny, ale to len moj skromny nazor.
A sledujes si aj pomer BST? Ak cvicis, tak mozno by bolo dobre este pridat.

bublifuk :) Zelam krasny dnik,

chcela by som Vas poprosit o radu. Svoju stravu sa snazim upravovat poslednych cca 5 tyzdnov podla informacii v clankoch a kedze citam aj diskusie, necham sa nimi tiez inspirovat. Vazim 71.kg a kedze som skromna, chcela by som zhodit iba 5 kg. Ale za posledny mesiac sa vaha pohla dole iba o 0.5kg, hoci som sa snazila dodrziavat jedalnicek, cvicim minimalne 2x tyzdenne aerobik (posledne 2 tyzdne aj 2x aerobik + 1 spinning). Paradoxne, vzdy, ked som doplnila k jedalnicku nieco sladke, tak v tie dni isla vaha najviac dole, ale ked som na dalsi den dodrzala svoj stanoveny jedalnicek, tak som este pribrala ani neviem z toho A hoci som si hovorila, ze tie cisla nie su najdolezitejsie a ze vysledok mier bude urcite iny, nemozem povedat, zeby to bola pravda. Mam sice o nejake 1-2 cm menej, ale to je tak vsetko.
S prijmom sa snazim neist pod 6000 KJ, ale ale uz aj to je vela a citim sa ,,prezrata".
Nizsie uvadzam jedalnicek aky mi vyhovuje- aj ked prijem tam je (aspon ked som to pocitala) trochu nizsi ako 6000 KJ. Vopred dakujem za Vase rady, postredy, odporucania…
Zelam krasny zvysok dna.

Jedalnicek>
8.30 ranajky: vločky 50g, jablko 100g , med cca.5g, jogurt biely 100g.
10.00 – sojove rezy
11.30- obed: zemiaky 100g, maso 100g, paradajka 50g, olej (asi)2g
14.30 – muslli 40g, jogurt 50g
-o 17.00 cvicim, takze jedlo sa posuva
19.00 – rožok 70g, syr eidam 10g (alebo cottage cheese 60g), paradajka 50g
21.00 – jogurt 50g/maly pohar mlieka
22.00-22.30 spanok..