Na vahe nic nevidiet

Vlčica Papia: Tiež sa prikloním k davu , že rovnako dôležité a potešujúce pri chudnutí sú aj ubúdajúce cm, t. j. ustupujúci tuk, nielen čísielko na váhe. A postoj a pocit zo seba samej, pozitívne myslenie.
Aj napriek tomu mi nedá nespomenúť, že u žien je budovanie čistej svalovej hmoty oveľa obtiažnejšie, ako u mužov. Aj pri podstivom, pravidelnom a cielenom, dajme tomu ročnom budovaní svalstva, sú to kilá, ktoré sa dajú zrátať na prstoch jenej ruky… A to všetko za predpokladu veľkej disciplíny aj v stravovaní, celej životospráve (nevynímajúc regeneráciu, oddych, pitný režim, príp. doplnky výživy).
Napadá mi, ako sa stravuješ?

apolenka Kacennka: takže okecnem ti jedálniček. Ale ešte na začiatok ti napíšem, že tovj príjem je úbohučký. Príjem by mal byť min. 5500 KJ, a najlepšie okolo 6500 KJ keďže ešte aj cvičíš. Si mladučká, takže telo ti rýchlejšie spotrebúva energiu. Ak budeš mať nízky príjem a budeš cvičiť, telo bude šetriť a nie spaľovať. Takže teraj jedálniček:

9:00- 40g ovsene vlocky zaliate vodou, postruhane jablko do toho – chýba ti bielkovina – 150 g jogurtu, alebo tvarohu
12:00 kuracie prsia plus zemiaky(neviem kolko to bolo gramov, lebo to som mala v skole na obede a tam to vazit nebudem:D ale taka normalna skolska porcia) +uhorkovy salat – toto by mohlo byť. V škole hádam dodržujú normy.
14:30 75g bageta( vola sa fitnes, je taka tmavsia a na nej su semienka)
80g cottage, 1 paradajka – toto je na olovrant veľa gabety. Stačí tak 40 g. Kľudne môžeš pridať aj zeleniny na 150 g.
17:00 biely jogurt nizkotucny+ 50g tvarohu a 2 celozrnne toasty racio(take tie suchare, nie prenicne chlebiky) – nejedávaj nízkotučný jogurt. Daj si aspoň 3 % a tu ti ešte chýba nejaká zelenina
20:00 2 celozrnne toasty so sunkou a paradajkou 200 ml acidko – toto by mohlo byť.
Ale dosť podstatná je aj gramáž. No a keď cvičíš, do pol hodiny treba ovocie a do hodiny nejakú bielkovinu s pomalými sacháčmi. Teda napr. vajce s kúskom chlebíka, tvaroh, alebo tofu, alebo šunka….. To ochráni svaly a telo bude brať zásoby nie zo svalov, ale z tuku.
samozrejme cely den voda snazim sa minimalne 2 litre

pondelok az stvrtok chodievam do posilky na cca 1,5 hodinky kde cvicievam na stacionarnom bicykli(50 min) a orbitreku(20min) plus este trochu posilovacich cvikov,(nejakych 15 min), tie az tak nehrotim, lebo cvicim aj kalanetiku kazdy den cca hodinku aj nejake drobne.

problem je aj v tom, ze do toho fitka chodievam vecer, inokedy sa mi neda. pridem odtial okolo 21:00 a to som strasne hladna tak si nieco dam, nejaky rozok s cottage a zeleninkou ale idem uz o hodinku spat a to by som asi nemala, ale skor do toho fitka nestiham ist a vyhladovana spat ist nechcem – takže toto je OK, že si hladná. Len si daj ešte pred tým ovocko. Rohlíka stačí polovička alebo do 40 g.

Ten jedalnicek co som napisala mam len dnes takto v tych casoch, kvoli tomu, ze mam toho dnes vela a to fitko nestiham(kopa ucenia, zajtra vnutrosemestralka).
Tak ako som napisala cvicim dost 4xfitko(pond-stvr) kazdy den kalanetika, 2x do tyzdna sa chystam zacat chodit plavat a behavat. Kazdy den chodim aspon do skoly peso( jedna cesta cca 20 min)
A napriek tomuto vsetkemu vaha nejde dole. Zacala som na 51,5 potom mi vyskocila vaha na 52,5 a teraz 51. proste moc sa to nehybe.Stravovat sa takto snazim uz takmer mesiac s dronymi prehreskami ale tie niesu az take podstatne, do fitka chodim tiez asi mesiac pravidelne a s kalanetikou som zacala pred tyzdnom – váha ti nejde dole preto, lebo málo ješ. Ak pridáš na strave, pohne sa. Neboj sa jedla!!!! S tým sa chudne. Telo nešetrí, ale spaľuje. Ty mu dávaš podmienky pre efekt šetrenia a nie chudnutia.

Poradte mi pls co mam robit aby sa to zmenilo, chcem mat dobru postavu bez ovysajucich spekov na zadku a na bokoch, vahu by som chcela nejakych 48

dakujem

Kacennka Ahoj, dakujem za odpoved.
nove stravovanie dodrziavam cca mesiac, viem nieje to dlho ale aspon 1-2 kg by som od toho cakala.Kj to vyjde okolo 5000 ale to fakt len odhadom,nejak to nepocitam.
Tu bagetu som nemyslela taku tu kupensku s majonezou..ale cisty rozok taky vacsii(135g) tak som si dala polku.
Bola by som rada, keby mi niekto kto sa vyzna ohodnotil moj jedalnicek, co ano co nie,coho menej coho viac
Dakujem

Vlčica Kacennka: Tak v prvom rade, tvoja hmotnosť je normálna, ak nie priam ideálna. Nespokojnosť sú len "estetické kilečká", resp. rozloženie tuku… Iste si si všimla, že my, ženy a dievčatá riešime buť silné stehná a zadok, alebo bruško = typ postavy hruška alebo jablko. GENETIKA. Treba si uvedomiť, že selektívne sa chudnúť nedá (rozhodne nefunguje postoj – mám veľké bruško – budem cvičiť brušáky… To by znamenalo, že borec v posilňovni, precvičujúci biceps dospeje po svojom úmornom sňažení k pavúčim rukám … !)
V tvojom prípade – ako dlho dodržiavaš "nové" stravovanie? Aké sú hodnoty v KJ? Spomínaš bagetu – no fajn, že tmavá, zapochybovala by som, či aj celozrnná, v každom prípade je tam majonéza, však? Veľmi chutné… a nevhodné. Doma by si si vedela pripraviť určite ak nie ešte lepšiu, tak aspoň rovnako dobrú. Kupovanú by som si odoprela, aj to množstvo a namiesto toho, vzhľadom na tvoj dôraz v prospech cvičenia – na kvalitné bielkoviny. A ešte postrádam v tvojom stravovaní zeleninu (teda množstvo cca 0,5 kg).
K pohybu: Rovnica – väčší výdaj ako príjem platí na chudnutie vždy. Rovnako však platí, že organizmus potrebuje aj oddych a regeneráciu. Nebude poslúchať v tvoj prospech, ak mu nedožičíš všetko čo potrebuje Takže pohyb (aeróbny 4x do týždňa, viac nie), plnohodnotnú a vyváženú stravu v pravidelných intervaloch, pitný rrežim cca 3 lite denne (nesladené, nízkosodíkové, najhodnotnejšia je čistá odstáta vodka z vodovodku ).

Kacennka Ahojte,
tiez sa k vam pridavam. Mam 160 cm, vaha 51 kg vek 20.Dost citam tuto stranku, velmi sa mi tu paci ako si navzajom pomahate.Tak by som vas chcela o pomoc poziadat aj ja.
Viem ze nemam nadvahu(podla cisel) ale mam dost velky zadok a boky a rozhodla som sa, ze s tym zacnem nieco robit.
Predtym som jedla normalne ked som bola hladna, nebolo to az tak pravidelne, dopriala som si aj sladkosti kolaciky,biele pecivo, cipsy a podobne nezdrave veci.
Dost som zmenila stravovanie a aj sa viac hybem, ale stale na vahe nic nevidim a moc ani na mierach, mozno trosticku.Fakt neviem kde robim chyby. Napisem vam napriklad dnesny jedalnicek, skuste mi poradit:
9:00- 40g ovsene vlocky zaliate vodou, postruhane jablko do toho
12:00 kuracie prsia plus zemiaky(neviem kolko to bolo gramov, lebo to som mala v skole na obede a tam to vazit nebudem:D ale taka normalna skolska porcia) +uhorkovy salat
14:30 75g bageta( vola sa fitnes, je taka tmavsia a na nej su semienka)
80g cottage, 1 paradajka
17:00 biely jogurt nizkotucny+ 50g tvarohu a 2 celozrnne toasty racio(take tie suchare, nie prenicne chlebiky)
20:00 2 celozrnne toasty so sunkou a paradajkou 200 ml acidko
samozrejme cely den voda snazim sa minimalne 2 litre

pondelok az stvrtok chodievam do posilky na cca 1,5 hodinky kde cvicievam na stacionarnom bicykli(50 min) a orbitreku(20min) plus este trochu posilovacich cvikov,(nejakych 15 min), tie az tak nehrotim, lebo cvicim aj kalanetiku kazdy den cca hodinku aj nejake drobne.

problem je aj v tom, ze do toho fitka chodievam vecer, inokedy sa mi neda. pridem odtial okolo 21:00 a to som strasne hladna tak si nieco dam, nejaky rozok s cottage a zeleninkou ale idem uz o hodinku spat a to by som asi nemala, ale skor do toho fitka nestiham ist a vyhladovana spat ist nechcem

Ten jedalnicek co som napisala mam len dnes takto v tych casoch, kvoli tomu, ze mam toho dnes vela a to fitko nestiham(kopa ucenia, zajtra vnutrosemestralka).
Tak ako som napisala cvicim dost 4xfitko(pond-stvr) kazdy den kalanetika, 2x do tyzdna sa chystam zacat chodit plavat a behavat. Kazdy den chodim aspon do skoly peso( jedna cesta cca 20 min)
A napriek tomuto vsetkemu vaha nejde dole. Zacala som na 51,5 potom mi vyskocila vaha na 52,5 a teraz 51. proste moc sa to nehybe.Stravovat sa takto snazim uz takmer mesiac s dronymi prehreskami ale tie niesu az take podstatne, do fitka chodim tiez asi mesiac pravidelne a s kalanetikou som zacala pred tyzdnom

Poradte mi pls co mam robit aby sa to zmenilo, chcem mat dobru postavu bez ovysajucich spekov na zadku a na bokoch, vahu by som chcela nejakych 48

dakujem

pupavka Dakujem…aj ja Ti drzim palce a vaerim,ze sa urcite dopracujes k svojmu cielu

papia tak som ta nasla a piiis aj ku mne ako sa ti darii,budeme tahat spolu, ja ked som trenovla som mala 68kil a to mam 173cm niekto by povedal ze vela ale ja som bola vysportovana a nosila som mini ,a ako ti radia , nekukaj ak pravidelne trenujes na kila ale uz na cm,
a snaz sa mat skor dory treningovy plan hlavne roznorody aby sa ti zapajalo cele svalstvo aerobnu cinnost , posilovanie plavanie striedaj nech to neni hlavne jednotvarne ale som mudra na tie svoje kila ze ale cerpam z minulosti haha tak sa drz

Kapsch papia: s kilami sa netrap. ved nechudnes kvoli dakemu cislu, ale kvoli peknej postave, no nie? takze je hlavne, ze idu dole cm. a kila sa tiez casom pustia. horsie by to bolo naopak, keby si mala schudnutych 10kil, ale na postave by nic nebolo vidno… takze sa tes z kazdeho cm v pase a kila sa tiez coskoro rozbehnu. ale ak cvicis, tak sa mozno spalovany tuk pri namahe nahradza novovybudovanymi svalmi. takze budes nakoniec krasna stihla a aj vysportovana k tomu. drzim palce…

papia2 Dakujem…aj ja Ti drzim palce a vaerim,ze sa urcite dopracujes k svojmu cielu

Misiatko 29 Papia 2,ked tolko vela cvicis,mozno sa ti este buduju svaly a az potom sa to zacne ukazovat na vahe. Urcite sa ti to podari! Drzim palce

papia2 Mam 82 kil,ked mam byt uprimna,ani neviem kde sa na mne beru,pretoze ked sa pozriem na seba a na ine zeny s takou vahou,tak je vidiet uz na prvy pohlad viditelny podstatny rozdiel….

majuska papia: to sa ukaze postupne aj na vahe. Kedy si zacala? Asi nemas vela kil navyse, vsak?

papia2 Ahojte,mam otazku:)
ako je možné,že sa snažím správne stravovať,mam pravidelný pohyb ( cvičím minimálne 2 hodiny denne) a na váhe nič nevidieť?Je normálne,že mi miznú centimetre ale kilogramy stagnuju? Co mám robiť aby sa to zmenilo a postupne sa zmenšovali obe čísla?Ďakujem za rady:)